27 juni 2006
  Mann 14: Hetlandsgata
rusten_13-1Må folk finne seg i å få besøk når som helst av framande når dei har sagt Ok til å ha eit offentleg kunstverk i heimen sin? Argumenta for og imot slo kvarandre venskapeleg i hovudet i det eg nærma meg den 14. rustne mannen. Eg kom raskt til konklusjonen at dei skulle sleppe å få meg over dørstokken. Klokka nærma seg Barne-TV, og den andre deltakaren i kunstekspedisjonen verka ikkje interessert i lange før den tid.

Den rustne mannen står i eit gammalt trehus på Storhaug, ikkje langt unna sentrum. Ingenting på utsida fortel at det står ein rusten mann der inne. Faktisk gjekk eg forbi huset og kikka lenge før eg spurte ein nabo som var ute og jobba.

- Jo, det er der inne.

rusten_13-3Den samme naboen visste at familien i huset ikkje var heime. Han visste kor den rustne mannen står i huset, og peika på vindauget der ein kan sjå han. I den grå ettermiddagsdisen såg vi ikkje anna enn nabohuset som spegla seg.

Men den rustne står der inne og vaktar huset. Kanskje har han utsikt til ein svart tv-skjerm, mikrobølgeovnen eller peisen. Uansett vil nok dei fleste innbrotstjuvar revurdere prosjektet sitt når dei ser at ein muskuløs mann på 1.95 ventar på dei midt på natta.

Mann 14, Hetlandsgata:
Tilgang med barnevogn:
rustfri - rustflekkete - gjennomrusta - rusthaug

Denne rustne mannen som turmål:
rustfri - rustflekkete - gjennomrusta - rusthaug

Utsikt frå mannen:
rustfri - rustflekkete - gjennomrusta - rusthaug
 
Kommentarar:
I called.
She said "Yes"
I took a photo.
I left.
She seemed happy.
I was happy.
Not to sure about the man
in the living room.
 
Hvor har det blitt av de siste gutta?:-) Fantastisk blogg, jeg har aldri kommet så langt som til å ta runden selv... Vet du forresten om det er mulig å få tak i bildene fra Solastranden? Skulle så gjerne hatt et på veggen... Aller helst et med flystripa og gjerne et innkommende fly i bakgrunnen, hadde vært fantastisk :) Det er ikke med i fotoserien, men skulle så gjerne ønske... :-) Håper det kommer flere menn fra deg!
 
Hei! Jeg har ikke kommet til resten ennå. Permisjonen er slutt, så det blir færre anledninger. Men jeg skal besøke dem alle sammen, selv om det kan ta lit tid.
 
Jeg savner også de ni resterende rustmennene...

Men man kan få kjøpt fine bilder fra Solastranden på/av Rogaland Kunstmuseum. Se for øvrig coveret til Nils Petter Molværs plate "NP3".
 
Hei. Jeg har aldri vært i Stavanger og har aldri hørt om de rustne mennene, men så morsomt å lese om far og datter på tur! Ble litt rørt, så jeg måtte inn å se til min 10 mnd. gamle sønn som ligger og sover. Håper dere får tatt runden til de siste mennene.
Tove
 
Legg inn en kommentar



<< Home